My Name is Khan (Türkçe Dublaj)

Benim Adım Khan türkçe dublaj izle, Benim Adım Khan izle, Benim Adım Khan full izle, Benim Adım Khan hd izle Onun bir hastalığı vardır dışardan görenler hareketlerinden dolayı onu saf sanmaktadır ama oldukça zekidir kardeşinin yolunda giderek kendi işinin patronu olmayı hedeflemiş Khan bir kadına aşık olur ve evlenir kadının bir çocuğu vardır. 11 eylüldeki saldırıdan sonra tüm müslümanlara düşman kesilmiş ülkede Khan müslüman olduğundan dolayı çocuğu tartaklanmaktadır göğsüne gelen bir darbe yüzünden hayatını kaybeder çocuk. Kadın Khan'a çok öfkelenmiş ve onun yüzünden öldüğünü söyler. Oda barışmak için ne yapacağını sorar kadının cevabı devlet başkanına ben terörist değilim demesini söyler. Gözyaşlarınızı tutamıyacaksınız.

Film Editör tarafından izlendi. Editör Puanı 8.3/10

Editörün Yorumu : Film mükemmel ilk başları biraz sıkıcı olabilir gerek konusu gerek mükemmel oyunculuğu ile izlemeniz gereken bir film.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Hazırlayan | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. Film İzle, full film izle, film izle, türkçe dublaj film izle, hd film izle - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog